رشد تجارت الکترونیکی به کمک وبلاگ (بخش دوم)

وقتی یک کسب و کار آنلاین راه اندازی می کنید، هدف اصلی شما فروش محصولات است، درست است؟ به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید فروشگاه خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید. بنابراین، تصمیم گرفتید به شبکه های اجتماعی بروید، چرا؟ چون همه این کار را انجام می دهند، پس چرا شما نباید این کار را انجام دهید؟ این وسوسه انگیز است زیرا همه از تبلیغاتی که بهترین راه برای بازاریابی نام تجاری شما است آگاه هستند. آیا می دانید داشتن یک وبلاگ برای فروشگاه آنلاین شما می تواند بسیار مفید باشد؟ بسیاری از کسب‌وکارها اهمیت داشتن وبلاگ را درک نمی‌کنند، زیرا زمانی برای ارسال محتوای با کیفیت ندارند. امروز، ما در مورد اینکه چگونه یک وبلاگ می‌تواند نقش مهمی در رشد الکترونیک شما داشته باشد، صحبت خواهیم کرد. - تجارت بازرگانی بعداً، ما همچنین نکاتی را که برای نوشتن پست‌های وبلاگ مرتبط با تجارت برای شما مفید خواهد بود، مورد بحث قرار خواهیم داد. 1) وبلاگ در آموزش مشتریان شما مفید است وبلاگ‌نویسی یکی از بهترین‌ها است. روشی که از طریق آن می توانید به مشتریان خود در مورد محصولات/خدماتی که ارائه می دهید آموزش دهید. این به شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کمک می کند تا ارزش بیشتری برای برند خود ایجاد کنید. وقتی اطلاعات مفیدی را در مورد محصولات خود به مشتریان ارائه می دهید، احتمال خرید محصولات از شما بیشتر می شود. می توانید از وبلاگ خود برای ارائه آموزش های مربوط به استفاده از محصولات خود استفاده کنید. به عنوان مثال: اگر فروشگاه آنلاینی دارید که قطعات کامپیوتر را ارائه می دهد. شما می توانید آموزش هایی در مورد نحوه ساخت یک کامپیوتر یا چگونگی بهبود عملکرد رایانه خود بنویسید. هنگام صحبت در مورد این موارد، می توانید محصولات را در آموزش ها ذکر کنید و لینک محصولات خود را در پست وبلاگ از وب سایت خود ارائه دهید. مشتریان بالقوه شما ممکن است ایده های متفاوتی در مورد استفاده از محصول شما داشته باشند و احتمالاً محصولاتی را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کنند. 2) وبلاگ به کسب و کار شما در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک می کند وبلاگ پست ها لینک های داخلی بیشتری را به وب سایت شما ایجاد می کنند که به سئو کمک زیادی می کند. وبلاگ راهی عالی برای داشتن محتوای باکیفیت در وب سایت شما مرتبط با محصولات/خدمات شما است که توسط همه موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو ایندکس شده است. هرچه محتوای اصلی بیشتری در پست وبلاگ خود بنویسید، رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب خواهید کرد. سئو یک فرآیند مداوم است و پست کردن پست های وبلاگ به طور منظم سایت شما را همیشه فعال نگه می دارد که برای بهینه سازی موتور جستجو مفید است. به عنوان مثال: اجازه دهید بگوییم شما تلویزیون سونی مدل XYZ را بفروشید و به طور مرتب پست های وبلاگی را در مورد محصول خود منتشر می کنید. اکنون، هر زمان که کسی برای تلویزیون سونی مدل XYZ جستجو می‌کند، گوگل در وب‌سایت شما می‌خزد و می‌داند که شما کاری با این محصول خاص دارید. بنابراین، هر زمان که این مورد جستجو شود، وب‌سایت شما در صفحه نتیجه جستجو نشان داده می‌شود. 3) وبلاگ با متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید به افزایش فروش شما کمک می‌کند اگر می‌خواهید خرید کنید. صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید داستان‌های مختلفی را در رابطه با محصولات/خدماتی که ارائه می‌دهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. درباره نحوه شروع کسب و کار خود صحبت کنید، داستان هایی را به اشتراک بگذارید که به مخاطبان شما در مورد چیزهای جدید در صنعت شما آموزش می دهد، داستان هایی در مورد اینکه چگونه محصول/خدمات شما برای کسی مفید بوده است یا هر چیزی که فکر می کنید برای مخاطبان شما جالب است را به اشتراک بگذارید (اینطور نیست. باید به محصول شما مرتبط باشد). این نوع وبلاگ نویسی نشان می دهد که شما در صنعت خود متخصص هستید و علاقه مند به آموزش مخاطبان خود هستید. این شما را در بازار رقابتی متمایز می کند. این به شما فرصتی می‌دهد تا تخصص خود را با آموزش بازدیدکنندگان به نمایش بگذارید و می‌تواند مخاطبان شما را به خریداران تبدیل کند. حقیقت جالب: آیا می‌دانستید که ۹۲ درصد از شرکت‌هایی که تصمیم گرفتند وبلاگ مشتریان را از طریق وبلاگ خود به دست آورده است؟ nopCommerce راه حل عالی تجارت الکترونیکی است که انواع مختلفی را نیز ارائه می دهد. ویژگی های CMS از جمله وبلاگ. مالک فروشگاه برای مدیریت پست‌های وبلاگ و نظرات مرتبط دسترسی کامل دارد.

یک نظر بنویسید